zaterdag 17 oktober 2015

Virgin Money London Marathon 2015


Op 26 april 2015 was het zover, mijn 4e marathon was aanstaande. 's Ochtends rond 7 uur vanuit London city naar het startterrein in de buurt van Greenwich. De voorzieningen waren redelijk goed, warm drankje, wat eten en vaak naar de toilet gaan. We brachten de tijd wat door met liggen op ons meegebrachte stuk karton en wat plastic.










Met een eindtijd van 3 uur 52 minuten en 15 seconden, was dit mijn 2e tijd ooit. Misschien had ik bij aanvang gedacht dat het sneller had gekund, maar het is en blijft een heel eind en de laatste 10 km zijn iedere keer weer anders. Bij de finish wachten mijn supporters, waaronder de klein Theo mij op. Het engelse bier smaakte heerlijk na afloop in een locale pub.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten