zondag 15 november 2015

Lintloop MAX 2015......op naar Rotterdam Marathon 10 april 2016

Op zondag 8 november 2015 onder mooie omstandigheden 2 rondjes Maxima Lint gelopen, daarbij 10 engelse mijl gelopen, iets meer dan 16 kilometer. Hoewel de temperatuur met 13-14 graden aangenaam was stond er toch een licht briesje uit het zuiden en dat maakte om constant te lopen er toch goed gedoseerd moest worden. Een 15 km is ook een moeilijke afstand. Bij een halve marathon weet je echt dat het lang is en bij een 15 is toch het gevoel van, ach het is maar 10 km en een stukje erbij. De eerste 5 mijl ging in 38.15 min., om daarna te eindigen in netto 1.18.33. Doorrekenend 2e helft wat langzamer. Had een paar dagen zowaar wat spierpijn bovenbenen. Qua tijd niet verkeerd, maar de spierpijn viel me wat tegen. Nu ik dit een week later schrijf is dat allemaal weer voorbij en kan ik me gaan richten op de volgende wedstrijd. In ieder geval Egmond 1/2 marathon op 10 januari 2016, en als mijn conditie en de weersomstandigheden het toelaten eventueel ook nog de halve van Linschoten op 19 december 2015.

En zoals in de titel reeds genoemd......inschrijving voor Rotterdam Marathon is geregeld. Zal de 2e keer Rotterdam gaan worden. Maar is een mooie marathon, leuk afwisselend parkoers, enthousiast publiek en organisatie om er te komen is super simpel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten