zaterdag 19 oktober 2013

Voor de herkansing....NYC Marathon, 3 november 2013

Beste vrienden en andere belangstellenden,

Mijn blog gaat na bijna een jaar "blogstilte" weer actief worden. Mijn laatste bericht van november 2012 sprak de hoop al uit dat mijn marathon verhaal nog niet over zal zijn en het ziet er naar uit dat dit ook het geval gaat worden. Na de teleurstelling van het niet doorgaan van versie NYC Marathon in 2012 was het wonden likken, aftrainen, je zelf bij elkaar rapen en zowaar in januari 2013 begonnen de eerste plannen gesmeed te worden. Dit keer met een veel kleiner groepje dan in 2012. Uiteindelijk half januari samen met Gerard, Rob, Fred, Bert en Petra besloten dat we ons opnieuw gaan voorbereiden op zondag 3 november 2013 voor de 26.2 miles van de New York City Marathon.

De loopschoenen konden weer uit het vet gehaald worden en de vaseline voor de koude ter bescherming van gevoelige delen van het lichaam. Kortom het hele draaiboek van 2012 kon opnieuw gepakt worden.

Zal proberen de komende dagen in een aantal berichten het afgelopen jaar de revue te laten passeren.
Al vast een paar highlights en wat getallen.
* Inmiddels vanaf januari 2013 - half oktober 2013 het aantal van 1470 km gelopen, ruim 200 km meer dan in 2013.
* Een paar keer een PR gelopen: 18 mei 2013 halve marathon van IJsselstein 1.44.39 en op 14 oktober 2013 halve marathon Eindhoven 1.42.36; tijdens een testloop 18 september 2013 bij Athletic Point een 5 km met als tijd 21.35

Dit jaar koppel ik geen sponsoring aan mijn loop zoals vorig jaar. In een volgende bericht zal ik nog wel aandacht besteden aan de afhandeling van het gesponsorde bedrag.
Morgen, 20 oktober staat de laatste lange duurloop van 31 km op het programma, dat zal ongeveer 3 uur lopen gaan worden, zie er naar uit.......en dan vooral naar de laatste kilometer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten