zaterdag 26 oktober 2013

Goede doelen verantwoording 2012 NYC Marathon

In 2012 koppelde ik de NYC Marathon aan 2 goede doelen, het Wilhelmina Kinderziekenhuis en de lokale vereniging Aktie voor Aktie. De sponsoractie bracht euro 2.500,-- op en is in zijn geheel ten goede gekomen op 50/50 basis aan beide doelen. Ben blij dat zovele mensen en een paar bedrijven dit mooie bedrag bijeen hebben gebracht. Vorig jaar heb ik ondanks het niet doorgaan van de marathon in het Central Park de 42 km volgemaakt, voelde me gesteund door de gulle gevers. Aktie voor Aktie heeft het bedrag gebruikt om de aankoop van een nieuw vervoermiddel voor een kindertehuis in BraziliĆ« mogelijk te maken. Het sponsorbedrag aan het WKZ was onderdeel van een totaal bedrag van maar liefst euro 12.500,-- wat we als groep begin dit jaar aan konden bieden. Dit bedrag zal gebruikt worden het project van een nieuwe kinder-intensive care.

Met dank aan Driessen Food, debuut, Stan & Co, Nordis, Peter van Liere en Athletic Company

Voor de duidelijkheid, in 2013 heb ik geen goed doel aan mijn marathon gekoppeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten